Wednesday 17 October 2012

 
 
 
 
ABOUT ME
 
SHAKLEE ID : 884743
 
 
 
Saya Maheran, pengedar Shaklee yang sah. Ummi kepada seorang putera yg sangat aktif.
Sedikit demi sedikit saya mencuba produk Shaklee nie dan lama kelamaan selepas merasai perbezaannya saya jatuh cinta, saya percaya akan ketulenannya dan hasil kajian saintifiknya terhadap bahan-bahan semulajadi.
Kini, saya telah memperkenalkan Shaklee pada ahli keluarga yang lain supaya mereka juga dapat merasai kebaikkan yang saya rasai dan ya mereka turut mendapat manfaat darinya. Syukur pada Allah.

Produk Shaklee telah membantu saya untuk mempunyai kualiti hidup dalam berkeluarga. Kini saya lebih ceria kerana diberi kesihatan dan tenaga untuk menguruskan mereka. Di samping itu, income yang diperolehi dengan Shaklee sangat BEST. Namun, saya akan lakukan yang lebih lagi kerana matlamat saya adalah untuk menggembirakan keluarga saya dan membantu lebih ramai orang yang memerlukan.
 

 
 
 
Salam Sayang dr Ann
 
 
 
Sharing is Caring
-------------------------------------------------
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment